A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 11.02.2019 08:54
Кількість переглядів: 72

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 04.02.2019 р. по 10.02.2019 р., звітують такі відділи:

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 19 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 31 особа

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 48 особі

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 17 особам

Надано консультацій – 107 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 50

Оформлено карток реєстрації особи – 47

Оформлено адресних карток – 18

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 9

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 9

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 4 хлопчики 3 дівчинки

Померло – 15 осіб

Зареєстрували шлюб – 1 пара

Прийнято заяв – 3

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці – 15

Юридичні особи – 11

Надано консультацій – 30 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архівів ХРДА – 19

Запити ЄДР – 2

Видано витягів ДЗК – 8 консультацій

Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 122

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 5

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 9

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 23

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 54

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 117

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради брала участь у спільній нараді з міським головою спільно з нотаріусами міста

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

верстка чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 12.

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 3;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 9.

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 174

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 99

Запити в інші організації – 25

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 6

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 35

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 31

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 2

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям (батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме) – 2

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 4

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу – 1

Прийнято пакетів документів для призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 1

Прийнято пакетів документів для призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 18

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

Прийнято пакетів документів для надання пільгових дров від УСЗН ХРДА

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 4

Прийом документів на посвідчення «Багатодітної родини» – 2

Прийом документів на призначення пільг – 3

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (догляд вдома)

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (відділення денного перебування)

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Відділ благоустрою

Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які, згідно заявок мешканців, потребують обрізки, кронування тощо;

Ліквідація наслідків снігових заметів та ожеледиці (розчистка снігу та підсипка вулиць протиожеледною сумішшю) із залученням техніки та вручну по вулицям Мереф’янської ОТГ;

Заготівля та розвезення твердопаливного матеріалу (деревини та вугілля) по комунальним закладам ОТГ;

Кронування та обрізка сухостою по вул. Сухоярська, дроблення деревини на щепу;

Кронування дерев на території Утківської ЗОШ, Утківського клубу;

Робота з підприємцями – балансоутримувачами організацій, установ, магазинів щодо проведення необхідних заходів з благоустрою  прилеглої території (розчищення снігу, криги, бруньок з дахів, навісів, при входах та на закріплених територіях, підсипка протиожеледною сумішшю для запобігання травматизму пішоходів);

Проведено заходи для відводу води з проїзжої частини вулиць міста (Козацька, Лесі Українки, Некрасова, Терентьєва, Незалежності, Горького, Соборна, Дніпровська (пішохідний перехід ЦРЛ), Соборна (біля Спиртзаводу), Конституції;

Прочистка озера із залученням техніки в лісосмузі мікрорайон Заборянка;

Обробка інформації для подальшої паспортизации зелених насаджень;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території ММР.

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь