A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Увага! Щотижневий звіт

Дата: 21.09.2018 16:43
Кількість переглядів: 498

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 17.09.2018 р. по 21.08.2018 р., звітують шість відділів:

 

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 12

Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 5

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 43

Отримано телефонограм (факсограм) – 5

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 101

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та на сторінці у соціальній мережі Facebook – 27.

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 16;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та інших районний і обласних служб – 11.

Взято 3 інтерв’ю для майбутніх публікації.

Здійснено фоторепортаж під час 2-х заходів.

 

Відділ соціального захисту населення

Надано консультацій – 418

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» –  236

Запити в інші організації – 22

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 7

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 9

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 5

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2

Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років  – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП  – 46

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» –  2

Прийом документів на призначення пільг – 12

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» –  1

Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання  – 8

Прийнято заяв громадян для включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги  –  177

Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за 3 адресами

Спеціалісти відділу у складі комісії здійснили виїзди за 2 адресами за зверненням громадян

 

Служба у справах дітей та сім'ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 21

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 4 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 13

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 31

Надійшло письмових звернень громадян – 1

Видання наказів – 6

Публікації на сайті – 5

Взяття участі у семінарах, нарадах, тренінгах – 2 працівники/2 семінари

Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДЛОТ «Динамо»  ГО ЛООФСТ «Динамо» «України» – 6 дітей

Проведення засідання Комісії з питань захисту прав дитини –7 питань

 

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 60 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 55 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 68 особам

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 14 особам

Надано консультацій – 186 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації -105

Оформлено карток реєстрації особи – 128

Оформлено адресних карток – 61

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 18

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 9

Направлено/ отримано повідомлень про зняття з реєстрації – 16

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Внесено до реєстру неповнолітніх – 528 осіб

 

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 6– хлопчиків, 4– дівчинки

Померло – 7 осіб

Зареєстрували шлюб – 5 пар

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 5

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

 

Реєстраційні дії

Фізичні особи-підприємці  – 10

Юридичні особи – 4  

Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 15

Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 2

Направлено матеріалів до архіву Куп’янської ХРДА – 1

 

Видано витягів ДЗК – 4

 

Видано довідок про склад сім’ї – 219

 

Відділ військового обліку

- оповіщено призовників щодо явки до ХОРВК з метою підготовки до осіннього призову – 84чол.;

 - поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 6;

 - знято з військового обліку  військовозобов’язаних – 2;

- поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 2;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 12;

- оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2;

- направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 6;

- оповіщення офіцерів запасу про явку до Харківського ОРВК – 16 чол.

 

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік;

Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Начальником відділу та заступником начальника взято участь у операційному семінарі «Від стратегії до Дій» в м. Харків;

Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді;

Надано звіт до відділу фінансів невиробничої сфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Прийнято заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 4.

Підготовлено та направлено листи до КП «Комуненерго» та Управління патрульної поліції м. Харків для погодження або відмови у погодженні на розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами.

Надано 2 звіта до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 1 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 14 актів;

Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування);

За результатами роботи робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг було зареєстровано 2 фізичні особи – підприємця;

Видано приписів про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування – 2.

Підготовлено та направлено лист до Антимонопольного комітету щодо дослідження ринків перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

Підготовлено проекти рішень виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 4

Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 31;

Підготовлено 8 актів про відшкодування збитків;

Видано 17 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;

Прийнято участь та підготовлено 2 протокола засідання комісії по відшкодуванню збитків;

Прийнято участь у семінарі на тему: «Управління земельними ресурсами в об?єднаних територіальних громадах: організаційно – правове зебазпечення та механізм оподаткування»

Підготовлено 2 проект рішення на сесійне засідання Мереф?янської міської ради, яке відбудеться в жовтні 2018р.

Ведеться робота з базою платників земельного податку;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень