A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Увага! Щотижневий звіт

Дата: 14.09.2018 14:56
Кількість переглядів: 787

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 10.09.2018 р. по 14.08.2018 р., звітують шість відділів:

 

Відділ соціального захисту населення

Надано консультацій

712

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго»

160

Запити в інші організації

24

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами

3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини

5

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям

14

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

14

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років

3

Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом

3

Прийнято пакетів документів на  призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги

1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам

2

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП

60

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

2

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці»

2

Прийом документів на призначення пільг

6

Прийнято пакетів документів на придбання дров на пільгових умовах від Мереф’янської міської ради

1

Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання

14

Прийнято заяв громадян для включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги

307

 

Служба у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо)

21

Здійснено комісійних виїздів

3 виїзди за 13 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції 

13

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції

29

Надійшло письмових звернень громадян

1

Видання наказів

5

Публікації на сайті

2

Взяття участі у семінарах, нарадах, тренінгах

2 працівники/2 семінари

 Робота в базі даних ЄІАС Діти

 

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 49 особи

Знято з реєстрації місця проживання – 50 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 51 особі

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 9 особам

Надано консультацій – 157 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 99

Оформлено карток реєстрації особи – 70

Оформлено адресних карток – 38

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 15

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 8

Направлено/ отримано повідомлень про зняття з реєстрації – 17

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження: 3 – хлопчик, 6– дівчинок

Померло – 9 осіб

Зареєстрували шлюб – 5 пара

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу - 5

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи- підприємці – 7

Юридичні особи – 8

Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 17

Витяг з ЄДР – 2

Видано витягів ДЗК - 3

Видано довідок про склад сім’ї – 199

 

Відділу з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік;

Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Начальником відділу та заступником начальника взято участь в 1 сесії школи місцевого самоврядування DESPRO в м. Київ ;

Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА  інформацію щодо  використання коштів окремих субвенцій з обласного бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету у частині коштів субвенції, що надходить у 2018 році на:

надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами;

забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»;

здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку територій.

Прийнято заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 4.

Підготовлено та особисто було вручено під підпис листи та топографо-геодезичні зйомки для погодження або відмови у погодженні на розміщення 2 спеціальних конструкцій зовнішньої реклами  до

Мереф'янського районного відділення АТ «Харківобленерго»; 

Мереф'янського відділення ПАТ «Харківгаз».

Підготовлено та направлено листи до КП «Комуненерго» та Управління патрульної поліції м. Харків для погодження або відмови у погодженні на розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами.

Надано 2 звіта до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 1 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 30 актів;

Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування);

3.За результатами роботи робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг було зареєстровано 2 фізичні особи – підприємця;

Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 29;

Підготовлено та зареєстровано 7 договорів про добровільне відшкодуванню збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф?янської міської ради;

Підготовлено 5 актів про відшкодування збитків;

Підготовлено повідомлення про добровільне заключення договору відшкодування;

Видано 30 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

 

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 10

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 23

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 49

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 97

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у черговому та позачерговому засіданні Виконавчого комітету.

 

Відділ військового обліку

Оповіщено призовників щодо явки до ХОРВК з метою підготовки до осіннього призову – 38чол.;

Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 4;

Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 2;

Надано консультацій  громадянам з особистих питань – 6;

Оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 1;

Направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 8.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень