A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Увага! Щотижневий звіт

Дата: 10.08.2018 15:26
Кількість переглядів: 311

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 06.08.2018 р. по 10.08.2018 р., звітують шість відділів:

Відділ благоустрою

  • Прибирання та вивіз сміття та гілок по вулицям міста біля контейнерів для збору ТПВ
  • Покіс трави та вирубка порослі по вулицям Мереф’янської ОТГ
  • Проводилась обрізка сухостою та гілок дерев за межами міста (Шовкостанція) порізка деревини та повалених дерев на дрова для опалення комунальних закладів міста
  • Ремонтні роботи (реконструкція) сходів по вул. Ватутіна
  • Вивезення (транспортування) демонтованих вікон, дверей, меблі, підлогового покриття з приміщення майбутнього ЦНАПу на площі Перемоги
  • Розвантаження та заготівля б/у бетонних залізничних шпал для подальшої укладки по вулицям міста
  • Ремонт підсобних приміщень Мереф’янської міської ради
  • Ревізія об’єктів та елементів вуличного освітлення, усунення недоліків та заміна ламп
  • Виїзди на розгляд звернень та жалоб мешканців
  • Відповіді на усні та письмові звернення громадян
  • Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою
  • Проведення нарад з інспекторами та робітниками відділу

Відділ державної реєстрації

  • Реєстрація місця проживання
  • Зареєстровано місце проживання-   28 осіб
  • Знято з реєстрації місця проживання – 47 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання -    35 особам
  • Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 34 громадян
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 17 особам
  • Надано консультацій –  175 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації -68
  • Оформлено карток реєстрації особи- 79
  • Оформлено адресних карток- 58
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 12
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 8
  • Направлено повідомлень про зняття з реєстрації - 14
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 7– хлопчиків,   4– дівчинки
  • Померло -  10 осіб
  • Зареєстрували шлюб-  5 пар
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу - 5
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду
  • Реєстраційні дії
  • Фізичні особи- підприємці – 7
  • Юридичні особи-3
  • Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 4
  • Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 3

Видано витягів ДЗК – 2

Видано довідок про склад сім’ї – 171

Відділ військового обліку

  • Проводиться оповіщення військовозобов’язаних щодо участі у навчальних  зборах бригади територіальної оборони з 28.08.2018 по 06.09.2018 року у Харківській області
  • Надано доповідну до ХОРВК про кількість оповіщених військовозобов’язаних на виконання Розпорядження №60/5 від 30.07.2018
  • Оповіщено призовників щодо явки до ХОРВК з метою підготовки до осіннього призову - 22
  • Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 11
  • Знято з військового обліку – 4 
  • Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 1 
  • Надано консультацій громадянам з особистих питань – 9
  • Переоформлення карток первинного обліку нового зразку - 38 
  • оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 1
  • направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 4
  • старший інспектор відділу взяла участь у  черговому засіданні Виконавчого комітету

Відділ соціального захисту населення

  • Надано консультацій – 170
  • Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 128
  • Запити в інші організації – 13
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами– 5
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини– 7
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям– 16
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 17
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 1
  • Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 2
  • Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
  • Прийнято пакетів документів на призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу – 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 36
  • Прийом документів на призначення пільг – 3
  • Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 42
  • Проведено комісію та розглянуто 11 питань щодо виділення матеріальної допомоги мешканцям Мереф’янської ОТГ

   Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань –12
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 7
  • Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) –41
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ –43
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 4
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 97
  • Керуючий справами (секретар) Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету.

           Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

  • Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
  • Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
  • Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
  • Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Підготовлено та надано до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України інформацію щодо об’єктів, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів за бюджетною програмою КПКВК 2751320 «Будівництво футбольних полів зі штучним покриттям в регіонах України»
  • Підготовлено та направлено до Управління з питань місцевого самоврядування, розвитку громад та міжнародних зв’язків Харківської обласної ради інформацію щодо реалізації міні-проектів обласного конкурсу розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» на території Мереф’янської ОТГ
  • Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
  • Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді
  • Підготовлено та направлено щотижневу інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету
  • Підготовлено та направлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА
  • Надано 4 консультації фізичним особам щодо оформлення дозволу на розміщення рекламних конструкцій
  • Видано 5 приписів про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
  • Прийнято 3 заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовлено та надано проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовлено проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради»
  • Надано 2 звіта до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 1 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
  • Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 27 актів
  • Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення, з питань оподаткування)
  • За результатами роботи робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг було зареєстровано 4 фізичні особи – підприємця
  • Надіслано лист до ГУ ДФС у Харківській області по платникам, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами, але не сплачують до місцевого бюджету акцизний податок
  • Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
  • Проведено розрахунок земельного податку на 2018 рік по 31 ділянці, внесено 12 платників до реєстру
  • Видано 37 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
  • Ведеться робота з базою платників земельного податку
  • Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки
  • Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь