A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 20.07.2018 15:40
Кількість переглядів: 577

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 16.07.2018 р. по 20.07.2018 р., звітують чотири відділи:

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 11
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) –  6
  • Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» –   1
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 17
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 37
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 2
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 87
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету.
  • Спеціалістами відділу проводилась робота з опрацювання проектів в рамках бюджету участі

Відділ соціального захисту населення

  • Надано консультацій – 296
  • Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 169 Запити в інші організації– 18
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами– 4
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини– 12
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям– 31
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям– 13
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам– 2
  • Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років– 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям– 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП– 25
  • Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 2
  • Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» – 5
  • Прийнято пакетів документів на придбання дров на пільгових умовах від Мереф’янської міської ради– 1
  • 1 виїзд за 12 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території  Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади
  • Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

 

  • Спеціалісти відділу взяли участь у робочій нараді, яку організував Департамент соціального захисту населення Харківської обласної Державної адміністрації у Харківському геріатричному пансіонаті ветеранів праці Харківської обласної ради
  • Спеціалісти відділу взяли участь у зустрічі із представниками Програми «U-LEAD З ЄВРОПОЮ» щодо визначення фактичних потреб громади для створення Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)
  • Проведено комісію та розглянуто 17 питань щодо виділення матеріальної допомоги мешканцям Мереф’янської ОТГ

 

     Відділ державної реєстрації

    Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання – 41 особа
  • Знято з реєстрації місця проживання – 36 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання  – 41 особам
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 14 особам
  • Надано консультацій – 158 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації –77
  • Оформлено карток реєстрації особи – 59
  • Оформлено адресних карток –  24
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток–  21
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 6
  • Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 8 
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

    Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 3 – хлопчики,   5– дівчинок
  • Померло – 10 осіб
  • Зареєстрували шлюб – 10 пар
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу –  4
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду

     Реєстраційні дії

  • Фізичні особи- підприємці – 9
  • Юридичні особи – 2
  • Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 10
  • Направлено матеріалів до архіву Борівської РДА – 1

 Надано витягів з ДЗК – 3

      Видано довідок про склад сім’ї – 229

 

Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 20
  • Здійснено комісійних виїздів1 виїзд за 11 адресами
  • Надійшло  листів, запитів та іншої кореспонденції–26
  • Надано  відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції–19
  • Публікації на сайті – 1
  • Видано наказів – 3

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень