A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт

Дата: 27.04.2018 15:23
Кількість переглядів: 562

Щотижневий звіт!

 

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 23.04.2018 р. по 27.04.2018 р., звітують шість відділів:

Загальний відділ

- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 5
- Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 1 
- Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 1
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 44
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 41 
- Отримано телефонограм (факсограм) – 2
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 81
- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету
- Спеціалістами відділу ведеться робота з макетування «Пам’ятки домовласника Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади»
- Спеціалісти відділу взяли участь у інформаційній зустрічі, що відбулась в рамках реалізації проекту "Голос громади у місцевому самоврядуванні" програми "Децентралізація приносить кращі результати та ефективність"

Відділ військового обліку

- Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 6
- Поставлено на тимчасовий облік  військовослужбовця, що  прибув у відпустку – 1
- Знято з військового обліку  військовозобов'язаних  – 1
- Прийом громадян з особистих питань – 11
- Перепрописка військовозобов'язаних – 2
- Сформовано особових справ призовників – 2
- Інспекторами відділу постійно проводиться робота по оповіщенню юнаків 1991-1998 років народження про явку до військкомату
- Направлено призовників до ХОРВК для відправки до Збройних сил України на строкову службу – 2
- Щоденно надається доповідна інформація до ХРДА, щодо оповіщення та призову юнаків в армію
- Проведено спільно з працівниками ХОРВК ранкові та вечірні рейди по виявленню осіб, які ухиляються від весняного призову – 3
- Ведеться розшук призначених до війська – 3
- Проведено звірку даних  первинного обліку з військовим обліком підприємства Мереф’янське АТП 

Відділ соціального захисту населення

- Надано консультацій – 39
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго»  – 4
- Запити в інші організації – 18
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 4
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 14
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 13
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 3
- Допомога на поховання – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 5
- Прийом документів на призначення пільг – 5
- Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території  Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади  – 1 виїзд за п’ятьма адресами
- Провідний спеціаліст відділу соціального захисту населення Виконавчого комітету Мереф’янської  міської ради Антоненко О.К. прийняла участь у засіданні круглого столу на тему: «Протидія торгівлі людьми, як складова Концепція людської безпеки»
- Cпеціалісти відділу соціального захисту населення Виконавчого комітету Мереф’янської  міської ради здійснили навчальну поїздку до «Прозорого офісу» Центру надання соціальних послуг Київського району м. Харкова, переймали досвід роботи в «Прозорому офісі»

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Прийнято участь в практичному семінарі та відео-нараді за участю Мінрегіону на тему «Актуальні питання підготовки проектів, що фінансуються за рахунок коштів ДФРР та субвенції на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад», який відбувся у приміщенні Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської ОДА
- Взято участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік згідно рішення ХХ сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 23 квітня 2018 року
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовка даних для економічного профілю Мереф’янської міської ОТГ
- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання «Про встановлення ставок пільг із сплати земельного податку на 2019 рік на території Мереф’янської міської ради»
- Затверджено 15 рішень на засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради:

  • КПКВК МБ 0217460 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету»;
  • КПКВК МБ 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів»;
  • КПКВК МБ 0211010 «Надання дошкільної освіти»;
  • КПКВК МБ 0211020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними (в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами;
  • КПКВК МБ 0217330 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій»;
  • КПКВК МБ 0217320 «Будівництво об’єктів соціально-культурного призначення»;
  • КПКВК МБ 0215060 «Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту»;
  • КПКВК МБ 0213140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)»;
  • КПКВК МБ 0215010 «Проведення спортивної роботи в регіоні»;
  • КПКВК МБ 0217310 «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства»;
  • КПКВК МБ 0213033 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян»;
  • КПКВК МБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів»;
  • КПКВК МБ 0214030 «Забезпечення діяльності бібліотек»;
  • КПКВК МБ 0216020 «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги»;
  • КПКВК МБ 0214060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів».

- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад
- Надано квартальний звіт до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 34
- Видано 26 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Підготовлено та зареєстровано 19 договорів про добровільне відшкодування збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок
- Підготовлено довідку щодо надходження коштів від продажу земель несільськогосподарського призначення до бюджету міста Мерефа за період з 01.01.2014р-по 01.04.2018р.
- Підготовлено довідку про заборгованність з плати за оренду земельних ділянок за період з 01.01.2014 по 01.04.2018 р.
- Підготовлено листа повідомлення до ГУ ДФСУ у Харківській області щодо розірвання договору оренди земельної ділянки
- Здійснення обстеження суб’єктів господарювання з питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Мереф’янської міської ради (робоча група) – 27 об’єктів,12 попереджень
- Проведено 2 семінара та роз’яснювальної роботи з питань оформлення трудових відносин, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці,своєчасної та у повному обсязі оплати праці  узгодженого  з  організаціями та підприємцями
- За результатами попереднього обстеження підготовлені підсумкові результати (таблиця по дислокації, 58 актів, 21 попередження)
- Прийнято 19 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування)
- Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Надано консультації фізичним особам щодо оформлення дозволу на розміщення рекламних конструкцій
- Надано консультації фізичним особам щодо анулювання дозволу на розміщення рекламних конструкцій
- Підготовлено звіти та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської ОДА: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ»
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання – 19 осіб
  • Знято з реєстрації місця проживання – 17 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 26 особам
  • Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 ч. 1  КУпАП відносно 7 громадян
  • Виявлено адміністративних порушень за ст. 198 КУпАП відносно 1 громадянина
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топоніміки – 11 особам
  • Надано консультацій – 32 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 26
  • Оформлено карток реєстрації особи – 48
  • Оформлено адресних карток – 22
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 21
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 4

Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 2 – хлопчики,   1– дівчинка
  • Померло – 15 осіб
  • Зареєстрували шлюб – 8 пар
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 5
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

  • Фізичні особи- підприємці – 1
  • Надано консультацій – 7 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 3
  • Надано витягів з ДЗК – 2

- Видано довідок про склад сім’ї – 85
- Співробітники відділу взяли участь заході з обміну досвідом з працівниками ЦНАПу Київського району м. Харкова
- Співробітники відділу також взяли участь у семінарі з питань  державної реєстрації

Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна

- Проводиться контроль за виконання ремонту тротуару по вул. Савченка
- Перевірка локальних кошторисів по ремонту доріг по вул.. Леонівська та 5-го Вересня
-  Прийнято роботу по ремонту приміщень в адміністративній будівлі  Мереф’янької міської ради
- Щоденно контролюється використання основних енергетичних ресурсів по закладам освіти та соціально-культурної сфери
- Триває підготовка документів на реконструкцію системи газопостачання в закладах освіти та культури, а саме: Утківський клуб та ДНЗ №2
- Збір та аналіз інформації щодо поточного та капітального ремонту доріг громади на 2018р.
- Підготовлено та здано звіт по використанню електричної за квітень 2018р  до Харківського РЕС
- Співпраця з головами ОСББ та ВКП «Служба замовника» щодо відшкодування підприємствам житлово-комунального господарства та ОСББ пільг та субсидій
- Триває збір та перевірка даних щодо заходів по підготовці до опалювального періоду 2018-2019рр.
- З метою забезпечення обліку виробленого тепла в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, фахівцями переговори з організацією на проектування та встановлення теплових лічильників в КЗ «Мереф’янська  загальноосвітня школа 3»
- Прийнято пакети документів щодо упорядкування поштової адреси
- Підготовка проектів рішень на сесійне засідання, та на засідання
- В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємств – 21
- Надано відповіді на урядову гарячу лінію

Служба у справах сім’ї та дітей

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 21
- Здійснено комісійних виїздів – 3 виїзди за 15 адресами
- Надано листів, запитів та відповідей на листи, запити, звернення, що надійшли до відділу – 34
- Публікації на сайті – 1
- Проведено екскурсію 25.04.2018 року до Навчального центру оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України для дітей пільгових категорій
- Формування особових справ дітей-сиріт та дітей ПБП – 50 шт.
- Зустріч з представниками БО «Благовіст 2013»
- Ведеться робота над проектом «Кризовий центр для жінок»
- Ведеться робота з діловодства

Фото без опису

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень