A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Вчитель інклюзивного класу як обличчя Нової української школи

Дата: 27.03.2018 16:42
Кількість переглядів: 319

Вчитель інклюзивного класу як обличчя Нової української школи

Повага до притаманної людині гідності, її особистої самостійності, включаючи свободу робити свій власний вибір та незалежності - перше правило Конвенції ООН про права людей з інвалідністю та особливими потребами. Саме цій темі була присвячена зустріч між представниками навчальних закладів освіти, як шкіл так і садочків, Мереф’янської міської громади та представником Спеціалізованого центру для дітей з особливим розвитком, експерткою проекту Deutsche Gesellschaft fьr Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH від Програми «U-LEAD з Європою» Статевською Софією, що відбулась сьогодні у залі засідань міської ради.

Тренінг розпочався із інтерактивного знайомства вчителів та вихователів щоб налагодити комунікацію для подальшої роботи та співпраці. Потім знайомство перейшло в жваву роботу – Софія представила нормативно-правову базу інклюзивної освіти та основні поняття і складові інклюзії.

Експертка зазначила, що діти з особливими освітніми потребами – це не лише діти з інвалідністю, а й діти з особливостями розвитку, з соціальними проблемами та обдаровані діти. І кожна з цих дітей потребує кваліфікованої допомоги усвідомлювати, виділяти та інтерпретувати/сприймати інформацію, розвивати усне мовлення і навички розпізнавання слів, розуміти прочитану інформацію та мати навички письмового мовлення.

Опісля визначення основних потреб дітей з інклюзією, група перейшла до компетенцій і обов’язків вчителя інклюзивного класу, а також ролі вчителя в команді супроводу та складання Індивідуальної програми реабілітації. Пізніше також були вивчені різноманітні техніки управління інклюзивним класом.

Останньою темою, що розглядали учасники тренінгу було попередження професійного вигорання, яке включає в себе три основні складові: емоційна виснаженість, деперсоналізація та редукція професійних досягнень.

Отже, по завершенню тренінгу всі учасники здобули нові знання при взаємодії з дітьми із особливими освітніми потребами та практичні навички з вибору та втілення технологій навчання дітей в інклюзивному класі.


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь