Мереф’янська громада
Харківська область

Щотижневий звіт!

Щотижневий звіт!


Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 28.08.2017 р. по 01.09.2017 р., звітують шість відділів:

Загальний відділ

- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 15
- Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 5
- Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 3
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 27
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 31
- Отримано телефонограм (факсограм) – 1
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 103
- Надано консультативної допомоги громадянам – 40

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

- Надано відповідей на листи, що надійшли до відділу, – 2.
- Підготовка проектних заявок до участі у конкурсному відборі інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2018 році
- Заповнено опитувальник щодо визначення потреб Підписантів Угоди мерів в напрямку розбудови потенціалу, за результатами якого будуть сформовані напрямки тренінгових програм та консультацій.
- Пошук потенційних інвесторів та грантодавців
- Спеціалісти відділу взяли участь у робочій зустрічі з Бері Рідом, керівником Програми Агенства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)
- Підготовлено проектну заявку на участь в телевізійному проекті каналу 1 + 1 – «Реалиті Шоу з інвестицій в ОТГ», що є додатковою можливістю до програми «DOBRE»
- Підготовлено презентацію «Smart City» для участі у заході «Розумні міста: інновації в місцевому самоврядуванні. Презентація досвіду ЄС/ПРООН МРГ-3 реалізації проектів інноваційного врядування», який відбудеться 5-6 вересня у місті Києві

Військово-обліковий стіл

- Поставлено на військовий облік військовозобов'язаних – 4 чол.
- Знято з військового обліку військовозобов'язаних – 2 чол.
- Проводився прийом громадян з особистих питань – 12 чол.
- Перепрописка військовозобов'язаних – 3 чол.
- Зміни в облікових документах військовозобов’язаних – 2 чол.
- Оповіщені юнаки 2001 року про проведення медичного огляду в Харківськім ОРВК
- Надано місячний звіт до Харківського ОРВК
- Проведено роботу з пошуку військових поховань киргизьких громадян періоду Другої світової війни 1941-1945 років
- Вручено повісток юнакам 18 - 27 років про явку до військового комісаріату – 25 чол.

Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Спеціалістами відділу надано 3 звіта до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надано 2 звіта до бюджетного відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надано 3 звіта до відділу інформаційного забезпечення Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надано 4 звіта до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надано щомісячну інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2017 рік
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу
- Погоджено 1 висновок за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами,
які підлягають розподілу між державними та місцевими бюджетами, які були надані до Харківської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Надано консультації фізичним особам щодо оформлення дозволу на розміщення
рекламних конструкцій – 4
- Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про відмову у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 1
- Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Прийнято заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 3
- Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про надання дозволу на
розміщення зовнішньої реклами – 1
- Підготовлено 26 актів прийому-передачі наданих послуг по розміщенню рекламних конструкцій

Відділ державної реєстрації

- Зареєстровано місце проживання – 75 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 77 осіб
- Видано довідок про реєстрацію місця проживання – 78 особам
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 32 особам
- Виявлено адміністративних порушень за ч 1 ст. 197 КУпАП відносно 11 громадян
- Виявлено адміністративних порушень за ст. 198 КУпАП відносно 1 громадянина
- Надано консультацій – особам 178
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 152
- Оформлено карток реєстрації особи – 385
- Оформлено адресних карток – 143
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 28
- Зареєстровано народження – 10 (з них 5 - хлопчиків, 5 -дівчат )
- Зареєстровано шлюбів – 7
- Зареєстровано смертей – 14
- Видано довідок про склад сім’ї – 430

Відділ у справах дітей

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 4
- Надано листів, запитів та відповідей на листи, запити, звернення, що надійшли до відділу – 6
- Здійснено комісійних виїздів – 1 за 3 адресами
- Організовано літнє оздоровлення дітей пільгового контингенту (підготовлено пакети документів, сформовано групу, отримано путівки) – ДОТ «Патрія» - 8 дітей, ДОТ «Артек» - 1 дитина
- Надання канцелярських товарів та шкільного приладдя дітям пільгових категорій до нового навчального року (збір інформації, формування списків, формування наборів канцелярських товарів, підготовка відомостей, тощо) – ранців – 25 шт.,наборів канцелярських товарів – 106 шт.
- Проведено засідання комісії з питань сім’ї, молоді, соціального захисту та охорони здоров’я, розглянуто питань – 12
- Забезпечення гуманітарною допомогою дітей пільгових категорій (одяг та взуття б/в, канцелярські товари) – 1 дитина під опікою (контрольний облік)
- Участь у круглих столах, семінарах, навчаннях, курсах підвищення кваліфікації – 30.08.2017 року семінар «Кейс-менеджмент як підхід у соціальній роботі безпосередньо у місцевих громадах»



« повернутися до списку новин